Przejdź do treści





 

Dyrektor Klinicznego Centrum przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godz. od 13.00 do 14.00.
 

Ponadto pacjenci mogą składać skargi i wnioski do:

1. Opolskiego  Oddziału Wojewódzkiego  Narodowego Funduszu Zdrowia

               Sekcja ds. Skarg i Wniosków oraz Monitorowania  List Oczekujących

               tel.: 77 40 20 182 (pon. – pt. od 8:00 do 16:00); infolinia: 77 194 88; e-mail: swl@nfz-opole.pl

 

2. Biura Rzecznika Praw Pacjenta

               ul. Młynarska 46

               01-171 Warszawa

               bezpłatna infolinia (z tel. stacjonarnych i komórkowych) :

               800 190 590 czynna od poniedziałku do piątku w godzinach:  8.00 – 20.00

               Sekretariat: tel.: (22) 532 - 82 - 50    fax.: (22) 532 - 82 - 30

               e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl
 

3. Komisji ds. Orzekania o Zdarzeniach Medycznych

Opolski Urząd Wojewódzki

Ul. Piastowska 14

45-082 Opole

tel.: 77 45 24 348

 

Autor: Natalia Szwach
Strona dodana przez: Natalia Szwach (2015-03-13 11:05:53)
Zredagowana przez: Iwona Nawrot-Szczepanik (2020-01-10 08:04:08)